שיקלי: "הפרקליטות מצפצפת על חברי הכנסת ועל החוק"

מהדורת הבוקר No Comments on שיקלי: "הפרקליטות מצפצפת על חברי הכנסת ועל החוק"

ח"כ עמיחי שיקלי בשיחה 'קול חי': "אני עדיין מנסה לדבר עם מי שמתלבט בימינה להתנגד לתקציב. לצערי, עוד לא זיהיתי מישהו שמתלבט ברמה שקיימת סכנה להעברת התקציב"

ח"כ עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitousi/Flash90
12:19
28.04.24
יונתן שורק No Comments on בערב שביעי של פסח שומעים ורואים את שירת הים • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: Olivier Fitousi/Flash90

ח"כ עמיחי שיקלי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. הוא נשאל על שיחותיו על חברי מפלגתו (ימינה) וענה: "אני מנסה לדבר אל ליבם של אלו שאולי עדיין מתלבטים. אבל לא זיהיתי התלבטות ברמת הסכנה לתקציב או לממשלה. מה שראינו עכשיו לגבי חמאס, זו חשיפה מטלטלת. אז נכון, הם לא מקבלים כספים מהמדינה במישרין אבל כל הנהלת העמותה חברה ברע"מ".

לדבריו "זו עמותה פרו חמאס-ית, המטרות שלה זה כסף לשהידים ולאלמנותיהם ברצועה. המייסד שלה נמצאים בקשר ממשי עם בכירי חמאס. זה בדוק לחלוטין ומתועד".

הוא הוסיף: "אני כל הזמן פונה ליועמ"ש, אתמול פניתי בעניינו של סמי אבו שחאדה מהמשותפת שנואם נאומי הסתה במסגד של השיח אלבאז בלוד, שאגב לא במעצר ונמצא חופשי וממשיך בהסתה. יושב שם ח"כ ובעצם אומר כל הכבוד לגיבורי לוד ששברו ליהודים את האף. נאום הסתה שמזכיר איזו עיירה ברוסיה במאה הקודמת".

שיקלי האשים: "פנינו לגורמים המשפטיים כמה פעמים בכמה נושאים, הפרקליטות מעולם לא ענתה. השבוע גם הגשנו תלונה לנציבות שירות המדינה על זה שהפרקליטות רואה את עצמה פטורה מהחוק שמחייב לתת מענה לכל אזרח. היא מצפצפת על חברי הכנסת ועל החוק".

עוד אמר שיקלי בריאיון: "אני קורא לח"כים החרדים: אל תיקחו שקל ממנסור עבאס. במיליארדים שהוא מעביר למגזר הערבי, בונים כאן חמאס חדש בתוך ישראל".



0 תגובות